15 sierpnia 2015

0

z cyklu: na polu bawełny #10

rozmowa telefoniczna

Klientka: Czy są jeszcze u was brązowe spodnie?
Ja: U nas nie było brązowych spodni, może w drugim sklepie.
Klientka: No jak nie, jak widziałam.
Ja: Proszę pani, u nas nie ma i nie było brązowych spodni.
Klientka: No ale one mają takie suwaki na dole, brązowe takie.
Ja: Nie mamy brązowych spodni.
Klientka: One są szaro-brązowe.
Ja: Nie. Mamy. Brązowych. Spodni.
Klientka: Ale widziałam!
Ja: (ocpieje za chwile) Nie mamy brązowych spodni proszę Pani.
Klientka: Ale no niech pani sprawdzi!
Ja: (oddychaj...) Nie było i nie ma.
Klientka: Sprawdziła pani?
Ja: Tak (nie!)
Klientka: Brązowe spodnie z kolekcji letniej...
Ja: W kolekcji letniej jak i w obecnej jesiennej NIE MA BRĄZOWYCH SPODNI U NAS.

Klientka: Ale na pewno?
Ja: Tak.
Klientka: No to trudno, do widzenia... ale widziałam!

0 komentarze:

Prześlij komentarz